Gå til innhold

Er dette grei trening for å gå ned i vekt ?


Mette L

Anbefalte innlegg

Jeg sykler 1 time . Starter på 2 i 10 min, så øker til 3 i 10 min og så det samme på 4 før jeg tar 10 minpå 2 igjen og 5 min på 3 og 4 før jeg roer ned på 2 igjen. (nivåene på ergometsykkelen) . Trener så med vekter på skuldrene og armene. Rokker 20-40 min og tar en del øvelser på magen.

Er det grei trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er utgangspunktet ditt?

Du vil få mer ut av styrketreningen om du ikke sliter deg ut med 1 time på sykkelen først. Selv om du trener beina med sykling er det også viktig å ha styrkeøvelser for beina. Knebøy er kongen på haugen her, men bulgarske utfall og goblet squat er også gode alternativer som er litt lettere teknisk. Se i øvelsesguiden for instruksjonsvideoer for disse øvelsene http://fitnessbloggen.no/ovelser/

Det viktigste for å gå ned i vekt er hva du gjør med kostholdet ditt. Så derfor nytter det ikke bare å bruke 2 timer på gymmet om ikke også kostholdet er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener hjemme så da er det litt begrenset kanskje av hva jeg kan ta med vekter på beina....jeg er 165 høy og veier nå 60,6 har trena en del men fødte sistemann for 8 måneder siden...siden det har jeg gått turer hver dag i rask tempo,platens,30 day shred og tolking pluss 10 min sykling....den treningen ga lite resultater og har nå den siste uka trena som skrevet i første innlegget mitt.

Jeg skrev et innlegg her tidligere ang mat og fikk vel inntrykk av at jeg spiste for lite og fikk i meg null proteiner...så nå prøver jeg å spise litt mer en dem 600 cal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...