Gå til innhold

2 splitt - stagnasjon


Ilinin

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen ville ta seg bryet å se over programmet mitt. Har trent styrke i godt over et halvt år nå, emn sliter litt med å få mere definerte muskler. På nyåret satte jeg opp et 2-splitt program, som jg kjører, altså 4 styrketreninger i uken, samt cardio, 2 håndballtreninger og 4x4 om jeg har tid og energi.

Programmet mitt ser slik ut:

Dag 1:

- Knebøy

- Strakmark

- Leg extension

- Stående roing

- Nedtrekk

- Ryggtrekk

- Triceps pushdown

Dag 2:

- benkpress

- Skråbenk

-Flyes

- Skulderpress

- Sidehev

- Biceps curl

Føler treningen har stangnert litt, og vil gjerne se litt fremgang. Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du sliter med å få resultater (både i mer definisjon og styrke) så er det mest sannsynlig at det er kostholdet ditt det er noe i veien med, ikke selve programmet.

Post hva du spiser på en vanlig dag så blir det lettere for oss andre å komme med tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sliter med å få resultater (både i mer definisjon og styrke) så er det mest sannsynlig at det er kostholdet ditt det er noe i veien med, ikke selve programmet.

Post hva du spiser på en vanlig dag så blir det lettere for oss andre å komme med tilbakemeldinger :)

En vanlig dag så inntar jeg havregryn med melk og blåbær til frokost, proteinpannekaker eller cottage cheese med eple til lunch. Middag varrierer veldig, men blir ofte kyllingkjøttdeig av ulike kombinasjoner. Er også nøye med å spise masse grønnsaker, samt kutte ned på brød, pasta og ris. Kvelds blir ofte cottage cheese, smoodie eller hjembakt (lavkarbo) brød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...