Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg min første "styrketrening".. Viss det i det hele tatt kan kalles trening=P

Troppet opp 06.30 og var klar! MEN så fort jeg kom til vektene visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... =P Var redd for å løfte stanga, fordi jeg var redd for at jeg ikke skulle klare å løfte den engang... hmm

"Opplegget":

Oppvarming 7 minutt på mølla....

Begynte med utfall, 12x4kg ... Ja, 4 små kg.. :( Kunn lett klart mer, meen får litt vondt i kne av den øvelsen så prøver å få skikkelig "teknikk" først...

Så jeg løftet først 12x15kg, så 12x20kg også 12x25kg knebøy...

Etter dette 12x15kg, 12x20kg og 12x20kg strake markløft...

SÅ 12x15kg x3 med roing, stående med stang...

12x7(vet ikke va 7 står for...) x 3 på lårcurl i maskin..

12x rygghev + 12x5kg x2 på rygghev...

Kan man kalle dette en begynnelse?

Eller bare et vanvittig forsøk? :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3814-f%C3%B8rste-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Personlig ville jeg hatt:

Knebøy

Utfall

Lår Curl

Strak Mark

Stående roing

Rygghev

Men jeg er fersk når det kommer til styrketrening selv, så det er nok andre som kan gi deg bedre råd enn meg.

Jeg er HELT enig! Men føltes tryggere å ta utfall først akkurat i dag... =P

Syns du har satt opp et fint program jeg:) Kanskje prøve å få inn litt øvelser for bryst?

Ja, bryst er med.. MEN jeg syns det er mye bedre å trene ben enn overkropp.. Det ligger litt på hat enda.. Mye fordi jeg har slitt mye med armer før med skader og operasjon (har hatt ganglion).. Men det kommer nok, jeg bare feiger ut litt! =P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...