Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg av Nutrilett-kuren på best mulig måte?


Tora1983

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og min samboer begynte på en Very Low Calorie Diet for fem dager siden. I mitt tilfelle, som kvinne, vil det si at jeg inntar ca 550 kcal hver dag i form av supper og shaker. VLDC er merket som produkter for personer som lider av fedme og som har en BMI på over 30. Min BMI da jeg startet på søndag var 29,3. Min samboer er over 30 i BMI og han har hatt god effekt av denne 21 dagers-kuren tidligere.

Tanken var å kickstarte vektnedgangen igjen etter julen, da jeg mellom mai og desember i fjor gikk ned 16 kg på egenhånd etter svangerskap.

I dag, på dag 5, er jeg utrolig sliten i kroppen. Humøret er på bånn og jeg er konstant sulten. Jeg googler desperat rundt for å finne ut hva som skjer i kroppen, og jeg kom over flere artikler om ketose. Kan det være at jeg er på vei inn i det?

Uansett, jeg innser at 21 dager på denne måten kan være uoverkommelig. Det verste er at hodet og kroppen fungerer tregt og jeg vil bare legge meg ned. Jeg er redd for at jeg har begynt på en diett som i utgangspunktet ikke var for meg, og jeg lurer på hvordan jeg på best måte kan komme ut av dette. Kunne faste-perioder vært en løsning? F.eks fire dager med VLCD og tre dager med et sunt kosthold på rundt 1000-1300 kcal? Håper noen har noen gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...