Tina123 Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Hei jeg har begynt å trene. Har sykdom og skader så følges av en fysio. Målet er å redusere skade og bli friskere med tilrettelagt trening og kosthold. Jeg har feks stresslidelse så høy kondisjonstrening er ikke bra for meg. Jeg har begynt å gå mere tur, svømme, sykle og skal begynne m styrketrening. Når jeg føler meg sterkere skal jeg forsøke gruppe-trening a la CrossFit og spinning Kan noen her hjelpe meg med en app hvor jeg enkelt kan legge inn øvelse, tid og dato etc ? Trenger ikke være veldig avansert. Jeg er nybegynner håper på god hjelp !! Dette handler om å ta tak i seg selv og få et bedre Liv. I går var faktisk første gang jeg kjente på en god følelse etter en lengre økt. Så det er bra for motivasjonen ! Siter
Cooljazz Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Har brukt Fitnotes en stund til styrketrening, kan anbefales. For spinning og annen cardio finnes det sikkert andre/bedre alternativ. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.