Gå til innhold

En online treningsbuddy der ute?


Cathrine

Anbefalte innlegg


Stikkord: Kvinne 25, ønsker gjensidig treningsoppfølging online, for du som er litt/veldig ute av form som ønsker å hente seg inn. Støtte hverandre, holde hverandre ansvarlige 😊

Mulig det ikke er så mye aktivitet her inne lenger, men jeg prøver likevel. 

Trente en del fitnessinspirert styrke for noen år tilbake, og ble til slutt ganske fanatisk med spiseforstyrrelser light og det hele. Jobbet lenge med å få snudd dette, og nå er jeg nokså balansert i matveien. Jeg har derimot ikke den samme treningsmotivasjonen som før, men ønsker å gå litt inn for trening en periode for å se hvilken utvikling det har på kroppen. Har veldig fokus på å gå ned til vekten jeg var før, men ønsker i hovedsakelig å bygge en sterk og stram kropp. Har dessuten en rygg/nakke som er avhenging av trening for å slippe å være fast inventar hos kiropraktoren.

Ser altså etter noen som ønsker en gjensidig oppfølging slik at vi kan holde hverandre ansvarlige for målene våre. Har familie og venner jeg kunne spurt, men opplever at de ikke er like engasjert/motivert som meg. 

Tenker ikke så veldig langsiktig til å begynne med, men noen uker og så se hvordan det går. Send meg en pm det høres interessant ut 🙂


Kvinne, 25. 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...