Gå til innhold

Pulsklokke til rulleski, løping og svømming


skøyvind

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å bytte ut pulsklokka mi, en polar rc3 GPS. Den fungerer egentlig helt fint, men kunne tenke meg noen litt flere funksjoner, flere tilbakemeldinger fra klokka og enklere overføring av treningslogger.  

Har sett på garmin fenix 3 hr, ( 5serie blir for dyrt i forhold til den lille forskjellen fra 3 serien)  fourrunner 735xt og suunto spartan sport hr med og uten barometer. 

Har egentlig ikke behov for annet enn pulsmåling og GPS, men vil ha noe litt fancy. Skal bruke til langrenn, rulleski, løping og fjelltur, samt at jeg skal begynne å svømme i sjøen. 

Kommer til å bruke pulsbelte under trening, men kan være morro å ha måling på klokka også, for å følge med gjennom dagen. Klokken skal altså også brukes til hverdags. 

Synes egentlig at suunto har en oversiktlig og brukervennlig App, og det er en stor fordel at man kan justere innstillinger på data og overføre til klokka. Touchskjerm er av underordnet betydning for min del. Kult med barometer. 

 Garmin virker litt gammeldags, og tungvint. 

Ang pris, så spiller ikke det så veldig stor rolle, men den må være " verdt det". Holder en knapp på suunto spartan sport hr baro, men har ikke helt bestemt meg. 

Noen som har tips eller erfaringer? 

(Er ny her, så har ikke fått trålet meg gjennom alle trådene enda)

På forhånd takk:) 

 

 

 

Endret av skøyvind
Endret til 735xt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en suunto spartan sport hr baro. Tilbud på outnorth.no.  Litt minus for lite justerbar klokkevisning. Sitter godt på hånden, og er lett og fin. Har ikke fått trent med den enda på grunn av sykdom. Blir spennende å se hva den duger til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...