Gå til innhold

Magefett kampen


Anbefalte innlegg

Er en gutt på 16 år som elsker å trene mye.Veide for ca 2,5 år siden 115 kg.Har klart å gått ned til 107kg og merker en sykt forberdring på både kondisen og styrken jeg har bygget opp. Er 1.85 cm høy og veldig kraftig bygd.Dette er ca det tredje året jeg har trent styrketrening og intervalleraler.Dag 1, så trener jeg Bein,rygg, mage og biceps.Dag 2 trener jeg bryst, skulder, mage og triceps. Begge programmene er tilpasset så de er like lange og harde. Har en veldig god pt.

Trener 4-6 ganger i uken på et treningssenter 7 km unna.Sykler alltid dit på sommeren og holder på i ca 2,5-3 timer også sykler hjem.Starter alltid treningsøktene mine med inntervaller. inntervallene er  med makspuls på 3 min og 2 min med restitusjon

dette gjør jeg 4 ganger av ALLTID

3 min oppvarming

her er hvordan jeg trener kondisen

3-6-8-11-13-16-18-21-23

Bruker totalt 23 min på hele intervalltreninga

så starter jeg med styrketreninga

Varierer treningen også ved å sykle en runde på ca 15km med 6-7km med lange bratte bakker+Jogger en del også+Har manualer og en 16 kilos kettelbell og trener hjemme hvis det er dårlig vær en dag.

Kostholdet mitt i en vanlig hverdag er slik.

Frokost:

Havrrgrøt,Ommelett eller kjøtt

Lunch: Grove lavkarbo brødskiver med servelat eller salami som regel

Middag.Laks med lite poteter, men masse kokte gulroter+litt blomkål

Mellommåltid:

Kan være et eple eller Et par ostesmørbrød

Kveldsmat:

Kjøtt, ommelett eller lavkarbo brødskiver

 Har ikke tykke ben eller legger.Normale kraftige armer.Slank i ansiktet. 

Så og så de lille ekstra kiloene sitter nederst ved magen altså magefettet

Glemte å nevne at jeg tat 30•4 reps med sittups hver gang.

Håper en eller annen har noen gode tips til å  få bedre resultater med vektnedtrapping.

Takk på forhånd😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...