Gå til innhold

Psmf og overvekt


Anbefalte innlegg

Hva bør jeg ligge på for å få best mulig resultater etter 14 dager på dietten? Jeg bruker lifesum app til å skrive inn alt jeg spiser for å lettere følge med. Er 167 høy og veier per nå 75 kg. Gikk opp 10 kg ufrivillig da jeg sluttet på prevensjon, veide 67 kg da jeg ble gravid gikk opp 10kg i graviditeten og ned kun 3 kg etter så jeg har en del uønsket vekt. 

Tidligere har jeg ligget på 55-60 kg, ønsket vekt er 63 kg. 

Jeg er inne i dag 2, men føler ikke stor forskjell på annet enn at jeg går sulten. Mitt problem er også mat allergi, alt av kål, det meste av grønnsaker og egg er jeg veldig allergisk for. Det jeg tåler som er på listen for grønnsaker er moderat mengde tomat, ikke noe jeg kan spise hver dag det heller. Tåler sjampinjong bra og tåler spinat bra. 

Legger ved bilde før dagen i dag og lurer på om jeg kan legge inn et måltid til for å slukke litt sultfølelse. Prøver også å ikke spise etter kl 18 ettersom jeg legger meg til 21 hver dag. 

Screenshot_20180515-124046.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...