Gå til innhold

Fullkroppsprogram for vektnedgang mtp kalorier


StefanIv

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å begynne med fullkroppsprogram i neste uke, det vil variere fra 3-4 ganger i uken der jeg kjører programmet, men målet er å gå ned i vekt. For tiden er jeg 170 cm og 88 kg, har tidligere slanket bort 24 kg og skal nok ned ihvertfall 15 kg til. For tiden ligger jeg på rundt 1700 kalorier om dagen, men har fram til nå bare trent kondisjon med tredemølle og roing.

Vet ikke om jeg bare skal forholde meg til styrkeprogrammet og kondisjon eller bare styrkeprogrammet,det vil tiden vise. Men om jeg velger å kjøre fullkroppsprogram så ofte som jeg tenker, hvor bør man ligge på kalorier mtp bygge muskler og samtidig gå ned i vekt? Er 1700 kalorier nok for å gå ned i vekt og samtidig bygge litt muskler eller må man øke? 

http://fitnessbloggen.no/fullkroppsprogram-ikke-bare-for-nybegynnere/ Link til programmet som man finner i artikkelen.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...