Gå til innhold

Muffinsmagen skal krympes!


regnvær

Anbefalte innlegg

Jepp da skal magen eller rettere sagt muffinsmagen må jobbes med. Nå har klærene mine krympet og jeg ønsker 1 barn til... så vet jeg at å gå gravid for meg er vondter og vektoppgang.. derfor må jeg ta grep nå i forkant.

 

Jeg er ganske lubben, jepp småfeit ;(

Oppstart:

173cm og 75,4kg

(jeg spiser vegan/vegetarmat da jeg gikk over til det i vår pga mageknip og magetrøbbel, vegetarmat hjelper veldig for meg. Samtidig så er jeg opptatt av miljø og dyrevelferd, så det er meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

med nytt år er det godt å si at jeg har kommet igang med tabata trening hjemme, har hatt plantar fascitt under beina siden i juni og det har gjort at jeg har ikke kunnet gått på aerobic eller særlig med turer siste halvet året. Jeg er vel i svak bedring, men går mye på jobb så må "spare beina" til jobben. Her hjemme har jeg oppdaget for min del at tabata er utrolig motiverende siden det er av og på. Velger øvelser som er mer snille med beina og kan endelig kjenne på gleden med å være støl i kroppen;) Godt å kjenne at jeg har gjort noe. 

Jeg har også startet på hormonbehandling for prøverør, så fra før vet jeg at da kan kroppen samle en del vann samtidig som jeg blir ekstra trøtt og har ofte hodepine. Fokuset blir derfor helse og å komme i form igjen, ikke nødvendigvis veldig vekttap. Må se hvordan det går med denne runden på prøverørsbehandlingen. Å holde på med prøverørsbehandling er jo ikke en god grunn til å la seg øke i vekt. .... Godt julen er over, veldig utfordrende der med alle fristelsene. Nå er det bare ungen min sitt lørdagsgodt som er i kjøkkenskuffen og mannens chips, så da er det ikke vanskelig å holde seg unna snop og sånn hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

gått gjennom enda en hormonbehandling og det har ikke vært så enkelt for kroppen. Godt at det er sommer nå og at det er så kjekt å sykle ute, har enda problemer med plantar fascitt men håper det skal gå mer over i løpet av sommeren. Skal ta et "før" bilde av meg selv i morgen, er lei av å stå stille på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...