Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DEXA eller obduksjon er ganske nøyaktige. Den første er dyr, mens den andre er rimelig. Den andre har dog en del ulemper den også, siden en del av det er å fjerne alle organene dine.

Du kan dog bruke kaliper for å se fremgangen din, men den er ikke veldig nøyaktig før du kommer ganske lavt i fettprosent. Men om du tar tre eller fire mål (jeg bruker hofte, ved siden av navel, bryst og lår - de kan jeg ta selv) så vil du se om de blir tynnere. Det er ganske nøyaktig for å se *fremgangen*, men siden alle lagrer fett forskjellig vil den ikke gi deg noe nøyaktig.

Så har du BIA, som også kan gi en indikasjon, men da må du være veldig konsistent.

Kjøp et par slimguide fra myrevolusion og bruk en 3- eller 4-punktsformel med steder du får ta i selv.

Annonse

Aldri hørt om børge eller myrevolution, er det et trygt nettsted å handle fra?

Børge Fagerli er vel den som "gir" mest mulig til treningsglade i Norge. Han er den personen jeg stoler mest på sammen med Martin Berkhan og Lyle McDonald. Bortsett fra at han ikke er sint, i motsetning til de andre. På grunn av alt han skriver og tolker av forskning for "oss andre" prøver jeg å dytte pengene mine i hans retning. Synd jeg ikke liker proteinpulveret, dog...

Men, ja - veldig trygt å kjøpe fra ham. Norkost har jeg ingen erfaring med, så jeg uttaler meg bare på grunnlag av at jeg føler jeg "skylder" Børge for god info, han har gode priser og er dønn ærlig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...