GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har sÃ¥ vondt i skulder Ã¥ nakke, noen som kan gi meg noen gode rÃ¥d? 

Jeg trener en hel del gruppetimer, det gÃ¥r i styrketrening og cardio samt yoga.

(cardio combat) (bodypump) (hot mojo) cross osv

trener ca 6-7 økter i uken. 

Mener Ã¥ tror selv at jeg utfører øvelsene med riktig teknikk, og nÃ¥r jeg bruker stang som skal over hode har jeg ikke mye vekt pÃ¥, med unntak av knebøy og utfall. 

Men ofte jeg dropper stangen da den ligger pÃ¥ skulderbladet og det gjør vondt. Tar da heller vektene i hÃ¥nden. 

HÃ¥perpÃ¥ svar 

Skrevet

Hei! Det kan være mange grunner til akkurat dette. Ofte kan mobilitet og fleksibilitet være et problem, jeg hadde mye vondt i skuldre/nakke da jeg begynte å trene fordi jeg var for stiv/hadde for lite mobilitet til å kunne gjøre øvelsene 100% riktig. Men for å være sikker ville jeg nok spurt legen da det kan være en begynnende betennelse eller mange andre ting, veldig vanskelig å si over internett.

Lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...