Gå til innhold

Treningssenter på/rund Sagene (Oslo)?


Zeph

Anbefalte innlegg

Nokon som har erfaring med og tips til valg av senter om ein bur på Sagene? Kvalitet/utval av utstyr og storleik er vel det viktigaste. Er ikkje interessert i gruppetimar. Det blir primært eigentrening med frivekter, samt kanskje nokre apparat.

Senter eg så langt har lokalisert og har tenkt å gå innom før eg bestemmer meg:

SATS Sagene (399,-/mnd for 12 mnd binding)
Fresh Fitness Ullevål (249,-/mnd, ingen binding, kan bruke alle senter i landet)
Imperia Gym (349,-/mnd, 12 mnd binding)
FitnessXpress Storo (299,-/mnd, ingen binding)

SATS Sagene har ein stor fordel med at det tar 3 minutt å gå til, men eg er ikkje framand for å gå lengre evt. ein kort busstur for eit betre tilbod. Forrige senter eg var på var eit Fresh FItness-senter og eg likte det godt. Det rimelegaste alternativet og ein får tilgang til fleire senter. Imperia er tidlegare Sandaker Treningssenter og høyrer ikkje til noko kjede. Myren Sportssenter er ikkje så langt unna og har eit veldig omfattande tilbod, men eg hadde nok endt opp med å betale for meir enn nødvendig (599,-/mnd).

Så langt er SATS og Fresh mest interessant grunna avstand. Fresh kan eg evt. teste ein månad eller to og så melde meg ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...