Gå til innhold

30 days og kreatin


Alamon

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trener styrke,utholdenhet og tar kreatin. Siden kreatin er vannbindende så lurer jeg på om hvordan det skal virke sammen med noe som kan være vanndrivende (sjekk ingrediensene)? Det blir jo som om produktene hemmer hverandre, ikke sant?

Det er snakk om produktet som heter 30 dys. Det er et slankende, rensende produkt. Inneholder Wellmune WGP (Beta-Glucan) og aktive ekstrakter av artisjokk, lakrisrot, løvetann, mariatistel, rosenrot og chisandra.

Blir det feil å ta slike piller mens man inntar kreatin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si noe om interaksjonene på så mange kosttilskudd. Kan gå fint, kan gå galt, det meste av slike tilskudd blir som regel ikke testet for interaksjoner så vidt jeg vet. Så må dette også ses i sammenheng med om du tar noe medikamenter utenom?

Et bedre spørsmål er hvorfor du ser behovet for å ta alt det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si noe om interaksjonene på så mange kosttilskudd. Kan gå fint, kan gå galt, det meste av slike tilskudd blir som regel ikke testet for interaksjoner så vidt jeg vet. Så må dette også ses i sammenheng med om du tar noe medikamenter utenom?

Et bedre spørsmål er hvorfor du ser behovet for å ta alt det? :)

Tja, si det.. Håper jo at kosttillskud skal være en hjelper.. Det virket bra,har blitt reklamert mye for her i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det.. Håper jo at kosttillskud skal være en hjelper.. Det virket bra,har blitt reklamert mye for her i norge.

De hjelper til et visst nivå(på en generell basis), men de vil nok ikke være svaret ditt. Du kommer mye lenger på et godt kosthold, og regelmessig trening enn hvilket som helst kosttilskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å tenke; hvorfor reklamerer de for dette? Fordi det ikke selger godt nok? Tja, kanskje men i mange tilfeller er det fordi det ikke selger seg selv på.noe annen.måte... jeg mener, når var sistgang du så en reklame for egg? gjelder seff ikke alt, men bare en liten tankevekker kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...