Lord00 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Er en gutt på 16,5 år og som har trent styrke i 2 år nå. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan klare å fortsette å øke i styrke og bygge muskler, men samtidig kvitte meg med med litt fett og bli mer markert. Er det i det hele tatt mulig, isåfall hvordan? Er det så lett som å ligge ca i energibalanse og spise sunn og mager mat og i tillegg til og kutte ut godteri og sukker? I tillegg til å legge inn 2-3 cardioøkter i uken? Håper noen kan gi meg svar på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Først av alt må jeg si at du fortsatt er i vekst og det aller viktigste er å fokusere på å spise skikkelig og nok mat, så kommer nok muskler etterhvert. Du sier ingenting om forholdet mellom vekt/høyde? Broseidon og crntbg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.