Gå til innhold

Akiles smerter etter trening


Stimpy

Anbefalte innlegg

For ca. 3 uker siden klarte jeg å tråkke over. Ankelen og akilesen gjorde ganske vondt noen dager, brukte krykker da. Smertene ble mindre og mindre før jeg kunne trene igjen 12-14 dager senere. Trener masse fotball. 

jeg har klart å trene normalt igjen etter skaden jeg hadde. Har deltatt på alle fotball lagtreningene.  Men.. akilles smertene er der fortsatt, kjenner det litt etter jeg har trent fotball. Vet at smertene ikke forsvinner med en gang. Har tatt mye tåhev.               Jeg kjenner smerter når jeg peker foten nedover. Oppover går det fint. Så all ting som skjer fort med at foten pekes nedover gjør vondt. Jeg klarer å løpe uten smerter. Men landing på vondt fot som når jeg skyter hardt og kommer ilufta med høyre for kjennes det litt smerter. Har sjekket på nettet og jeg er ikke sikker på hva som er feil. Står mye om akilles tendon. Kan det være det som er grunnen til smerte? Det er ikke overbelastning som er årsaken. Som jeg sa var det overtråkken som førte til smerter i akilesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...