Gå til innhold

Stimpy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Stimpy

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Og det jeg mener å få litt vondt, er ikke stølhet, men smerte akkurat som når jeg har en strekk, bare at smerten er veldig liten
  2. Jeg er en gutt på 15år som spiler fotball For nesten 1 måned siden klarte jeg å få meg en strekk i mitt høyre lårmuskel . Det skjedde først når jeg var på ferie. Jeg hadde trent hardt en dag, så dagen etter hadde jeg veldig vondt i lårmuskelen og det kjentes som en strekk. Var så dum å gjorde ingenting med det utenom å hvile, for jeg vet ising kompresjon osv hjelper mye. Etter jeg ikke hadde vondt lenger var muskelen veldig stram, så jeg begynte med strekkeøvelser. Hjalp bitte litt men mange dager etter var jeg forsatt stram. Så skjedde det samme ca 10 dager senere når vi hadde treningsl
  3. Jojo, men som jeg skrev så kjennes smerter i achilles ikke når jeg strekker tå opp mot leggen men når jeg strekker nedover. Ved tå pekt mot leg= smertene som jeg forklarte forige innlegg Ved tå pekt ned= smerter i achilles
  4. Ingen som hjelpe her eller? Har satt veldig stor pris om noen ville
  5. Ved strekk (tå opp mot kne) kjennes det stivt i ytre ankelkul (med det mener jeg ovenfor ankekulen som er nærmest stortåa). Kjenner noe mellom smerte og stivhet i en strek oppover legen, 2cm langt.
  6. Takk takk for hjelpen igjen! Men jeg skjønte ikke helt det du skrev med hvordan jeg skulle trene. Mener du at jeg skal ta vanlig tåhev? Hvis, så kjenner jeg det litt i akilesen når jeg er på toppen. Er det vanlig at det kjennes litt smerter da? Skriv gjerne også hvor mange ganger i uka jeg skal gjøre og hvor mange ganger. Med bare kroppsvekt eller med ekstra belastning?
  7. Kunne ha trengt kommentarer om hva som gjøres feil og hva som er riktig på teknikken min i knebøy og markløft. Jeg er en gutt på 14år og er ny når det gjelder styrketrening med vekter. Spiller fotball og har startet med vektløfting først å fremst siden det hjelper med fotballen (sterkere, hurtigere, skader osv.) Har lest mye på teknikk og sett på masse videor. Knebøyen min synes jeg er bra, men markløft ikke så. Ser på videon at jeg skyver hofta for fort frem, altså før stanga kommer til kneet mitt. Kan være feil men trenger tips fra dere. Vet at jeg ikke løfter mye, men har akurrat starta. B
  8. For ca. 3 uker siden klarte jeg å tråkke over. Ankelen og akilesen gjorde ganske vondt noen dager, brukte krykker da. Smertene ble mindre og mindre før jeg kunne trene igjen 12-14 dager senere. Trener masse fotball. jeg har klart å trene normalt igjen etter skaden jeg hadde. Har deltatt på alle fotball lagtreningene. Men.. akilles smertene er der fortsatt, kjenner det litt etter jeg har trent fotball. Vet at smertene ikke forsvinner med en gang. Har tatt mye tåhev. Jeg kjenner smerter når jeg peker foten nedover. Oppover går det fint. Så all ting som skjer fort med at f
  9. Hei igjen Jeg har klart å trene normalt igjen etter skaden jeg hadde. Har deltatt på alle fotball lagtreningene. Men.. akilles smertene er der fortsatt, kjenner det litt etter jeg har trent fotball. Vet at smertene ikke forsvinner med en gang. Har tatt mye tåhev. Jeg kjenner smerter når jeg peker foten nedover. Oppover går det fint. Så all ting som skjer fort med at foten pekes nedover gjør vondt. Jeg klarer å løpe uten smerter. Men landing på vondt fot som når jeg skyter hardt og kommer ilufta med høyre for kjennes det litt smerter. Har sjekket på nettet og jeg er ikke sik
  10. Ok. Tusen takk for hjelpen! Det føles mye bedre nå
  11. Smertene er ved ankelkulen, ikke på selve kulen men ganske nærme foran på ankelkulen. Og smerter i akiles, på linje med ankelkulen. Når jeg strekker tåen på skrått ned og til innsiden så er smerten på en linje føles det litt på skrått ovenfor for ankelkulen
  12. Det er på høyre fot jeg har vondt. Anbefales det at jeg skal ta en tur til legen for eventuell tips eller fysio? Eller skal jeg bare hvile? Ved stående tåhev så kjenner jeg det litt i akilesen når jeg strekker helt opp. Driver å tar varme på akilesen og ankelen, hjelper det noe?. Bruker også Støttebandasje/elastisk bandasje. Denne skaden er veldig kjip for meg siden jeg elsker å spille fotball og trene. Hvor lang tid tror du dette kan ta? Har gått en uke nå.
  13. Har hatt vondt i ankelen og i akilesen i en uke nå. Hoppet og landet feil med ankelen innover. Dagen etter gjorde det så vondt at jeg ikke kunne gå. Brukte krykker i noen dager til jeg klarte å gå igjen. Problemet er at jeg har vondt 2 forskjellige steder. Første er ankelen og den andre er akilesen. Begge er pga fallet. Siden jeg ikke hadde noe smerter i akilesen før. Det er akilesen som gjør mest vondt nå. ankelen har blitt mye bedre. Jeg klarer å gå. Kjenner det litt i akilesen når gåing i trapper. Jeg har trent styrke i overkropp og venstre ben (høyre foten som er utsatt). Igår på lørd
  14. Men kan jeg trene som jeg skrev på forrige innlegg?
×
×
  • Opprett ny...