erfaren rookie Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei, mann 27 år her. 2 års-samlet treningserfaring. Tenkte trene dette programmet i 6 mnd. Er det noen åpenbare feil eller mangler her. Er et selvkomponert program med øvelser jeg liker/mestrer og som jeg føler er et komplett fullkroppsprogram. Eller tar jeg feil. Synspunkter tas imot med åpne armer. Har ikke noe veldig spesifikt mål annet enn å være sunn og bli sterk og kanskje et lite håp om et litt bedre "skrog" til sommeren. Progresjon blir det jo forhåpentligvis, tar det litt på "feelingen". Mandag: Knebøy: 4x6 Benkpress: 4x6 Cablerow: 4x8 Miitærpress: 4x6 Onsdag: Markløft: 4x6 Skulderpress: 4x8 Nedtrekk: 4x8 Gående utfall: 2x10 Bicepscurl: 3x8 Fredag: Knebøy: 4x6 Benkpress: 4x6 Lårcurl: 3x10 Stående roing: 4x6 Triceps cable: 3x8 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36128-er-dette-et-redundant-fullkroppsopplegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.