queenb Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hei! Jeg håper noen kan gi meg noen tips, tilbakemelding og råd til hvordan eller hva jeg kan endre for å gå ned i fettprosent. Jeg har liksom sett meg blind... Jente, 25 år og 2 graviditeter. 163 høy, 67,5 kg, 45 kg muskelmasse og 29% fett. Jeg trener minst 5 dager i uken, det har jeg gjort siden mars. En typisk uke ser ca slik ut: Mandag: 1t HIT og èn cf wod. Tirsdag: 1t Pilates og 45 min sirkeløkt. Onsdag: 1t Yoga og 1t sone 2 kondisjon. Torsdag: cf wod og tabata. Fredag: Hot yoga Lørdag: Fri eller 1t sone 2 økt Søndag Fri eller valgfri trening. Jeg har endelig klart å finne en balanse som jeg trives med, nå har det blitt sånn at jeg nesten ikke klarer å la være å trene Blir så utrolig sur og grinete dersom jeg ikke får den daglige dosen med endorfiner. Jeg prøver nå å spise meg opp til 1400 kcal (hvileforbrenning), 89g proteiner, 55g fett og 142g karbohydrater. Frem til september så lå jeg på 1200 kcal. Jeg sluttet en stund å registrere maten, men da ser det ut til at jeg ikke har klart å få i meg nok fordi hodet mitt fortsatt er innstilt på "spis mindre, tren mer så vil du gå ned i vekt"... Jeg har prøvd å ikke følge en diett, men heller spise sunt og variert. Vekten har økt med 1,5 kg siden mars; økt 1 kg i muskelmasse og har gått ned ca 2 % fett. Hva tenker dere? Hvordan kan jeg kvitte meg med alle disse ekstra kiloene med fett som jeg bærer rundt på? Jeg har så lyst å dunke hodet mitt hardt i veggen, kanskje de ramler av da... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36019-blir-ikke-kvitt-fett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
KHH Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 kvinner er mer komplisert enn menn Jeg har ikke noen konkrete råd men videoen kan kanskje gi noen nye tips og perspektiver Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36019-blir-ikke-kvitt-fett/#findComment-1188509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friera Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har god erfaring med å redusere karbs der jeg kan, og spise karbs primært rundt trening. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36019-blir-ikke-kvitt-fett/#findComment-1188517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenb Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 20 hours ago, KHH said: kvinner er mer komplisert enn menn Jeg har ikke noen konkrete råd men videoen kan kanskje gi noen nye tips og perspektiver Det har jeg dessverre forstått Kvinnekroppen ass... Takk for film, den skal jeg sjekke ut 15 hours ago, Friera said: Jeg har god erfaring med å redusere karbs der jeg kan, og spise karbs primært rundt trening. Både før og etter? Jeg spiser som regel seneste 3 timer før trening, kan ikke fordra den følelsen av at jeg har maten i halsen underveis... Så her blir det mest etter. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36019-blir-ikke-kvitt-fett/#findComment-1188531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Den 19.10.2016 at 23.37, queenb skrev: Hei! Jeg håper noen kan gi meg noen tips, tilbakemelding og råd til hvordan eller hva jeg kan endre for å gå ned i fettprosent. Jeg har liksom sett meg blind... Jente, 25 år og 2 graviditeter. 163 høy, 67,5 kg, 45 kg muskelmasse og 29% fett. Jeg trener minst 5 dager i uken, det har jeg gjort siden mars. En typisk uke ser ca slik ut: Mandag: 1t HIT og èn cf wod. Tirsdag: 1t Pilates og 45 min sirkeløkt. Onsdag: 1t Yoga og 1t sone 2 kondisjon. Torsdag: cf wod og tabata. Fredag: Hot yoga Lørdag: Fri eller 1t sone 2 økt Søndag Fri eller valgfri trening. Jeg har endelig klart å finne en balanse som jeg trives med, nå har det blitt sånn at jeg nesten ikke klarer å la være å trene Blir så utrolig sur og grinete dersom jeg ikke får den daglige dosen med endorfiner. Jeg prøver nå å spise meg opp til 1400 kcal (hvileforbrenning), 89g proteiner, 55g fett og 142g karbohydrater. Frem til september så lå jeg på 1200 kcal. Jeg sluttet en stund å registrere maten, men da ser det ut til at jeg ikke har klart å få i meg nok fordi hodet mitt fortsatt er innstilt på "spis mindre, tren mer så vil du gå ned i vekt"... Jeg har prøvd å ikke følge en diett, men heller spise sunt og variert. Vekten har økt med 1,5 kg siden mars; økt 1 kg i muskelmasse og har gått ned ca 2 % fett. Hva tenker dere? Hvordan kan jeg kvitte meg med alle disse ekstra kiloene med fett som jeg bærer rundt på? Jeg har så lyst å dunke hodet mitt hardt i veggen, kanskje de ramler av da... Ville begrenset litt på kondisjonstrening og trent mer styrke. Ser ut som du har respondert bra på bedre mat, noe som ikke er utenkelig etter å ha underspist over tid. Jeg ville økt til 1600 kcal. 120g protein, 140g karb og 65g fett. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36019-blir-ikke-kvitt-fett/#findComment-1188593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.