Jump to content

KHH

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  1. Med internett så kan de fleste sette opp kostholds og treningsplaner som vil fungere bra for de fleste. Men jeg ser også at mange coacher leier inn coacher når de selv skal stille i konkurranse, styrkeløft, BB e.l. Tror poenget er at mange i perioder vil tvile på opplegget sitt fordi man føler at fremgangen e.l ikke er så bra som ønsket. Så effekten av en coach går ofte mer på å få en person som klarer å vurdere ting litt mer objektivt slik at man kan stole mer på prosessen. Alle tror jo at man er noen unike snøfugg.... Finnes ikke noe enkelt svar på om det er verdt det, men hvis du er veldig keen på å prøve - hvorfor ikke. Man lever bare en gang og du kommer uansett sikkert til å lære noe av den prosessen også.
  2. KHH

    Bulking

    hvor mye spiser du?
  3. NoBro: skulle gjerne hatt tålmodigheten din
  4. 1. dette er en måte å gjøre det på, du kan også kjøre 5x5
  5. kvinner er mer komplisert enn menn Jeg har ikke noen konkrete råd men videoen kan kanskje gi noen nye tips og perspektiver
  6. Det du mener er kanskje at han burde få en kvalifisert person til å se på teknikken før han kjører løs på mark, eventuelt bruke blokker hvis mobiliteten/teknikken ikke tillater å løfte fra bakken.
  7. Hvis du selv mener at du har testet ut alt som er teknikk relatert så gjenstår det vel bare en ting å gjøre, hvis knebøy er viktig for deg. Få en kvalifisert person til å sjekke rygg, hofte, knær og se om man kan finne en diagnose og tiltak.
  8. norge?, utlandet? , type frakt ? Tror ikke det gjør noe om du legger ut navnet, sannsynligvis vil du bare få bedre svar. Nettbutikker må leve med nettomtale.
  9. 1. finn en trener som har erfaring med ulike kroppstyper og knebøy teknikk 2. Åpne lysken for å gi mer rom (mange tenker knær ut) 3. Istedenfor å fokusere på å sitte bakover, la knærne gå fremover. Mange fokuserer for mye på at knærne ikke skal gå fremover men mange gjør dette uten kneskader etc 4. teste ut ulike vinkler med føttene
  10. jeg har gått raskt igjennom videoene og det var mange minutter med salgsgimmick og lite nyttig info. Hvis jeg forstod riktig at det kommet over en til nå nesten helt ukjent måte å booste energinivået ditt. Jeg har ikke kompetanse til å vurdere dette på vitenskaplig grunnlag men for meg så virket det som man pakketerer noe som allerede er kjent på en ny måte for å tjene noen grunker.
  11. For min egen del er det manglende trening som påvirker matinntaket negativt men synes du er litt hard mot deg selv. Søtsaker en gang i uken vil ikke verdens undergang, de fleste har jo en dag i uken hvor man tillater seg litt ekstra. I forhold til spørsmålet ditt så er jo trening 3 dager i uken mer enn nok for å få fremgang uten at de skriver hva du trener. Synes ikke du burde være så hard mot deg selv, dersom skole og praksis tar mye tid i perioder så er det naturlig at treningen må nedprioriteres uten at det må føles som noe negativt. Det er altfor lett å bli stresset når man ikke makter å få gjort alle tingene man ønsker, derfor er det viktig å ha tydelig prioritering i livet sitt. For min egen del trener jeg også 5 dager i uken, de periodene jeg ikke får det til går jeg over på fullkropp program 2-3 ganger i uken.
×
×
  • Create New...