Gå til innhold

Hjelp med vektnedgang


FLITDCOT

Anbefalte innlegg

Hei. Veldig nybegynner så setter pris på litt tips :)

Standard greie. Gutt 23 som har 10-15 kg ekstra og har hatt det endel år. Dette er et resultat av lite(ingen) trening og et kosthold i stor gradbestående av pizza, chips og brus.

Nå har eg lyst å gå ned noen kg. Noen som har forslag til sunne, enkle og helt ok smakendes ting eg kan spise under dietten? Er dessvere veldig kresen, så vansklig for å spise fisk og grønnsaker.

Av trening tenker eg å gå på tur i skogen, sykle og løfte manualer og trene kroppøvelser hjemme. Er dette nok for å gå ned i vekt?

Har kjøpt multivitamin og omega 3. Dette tror eg nok kroppen min trenger da det har vært lite næring de siste årene... Er det andre ting eg burde ta mens jeg går på diett? Burde jeg bruke protein pulver for å slanke meg fks?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trener du? I såfall hvor mye?
Jeg ville lagt meg på 2500. Logget maten min og vært flink gutt. Dette er ikke magi og man må noen ganger bare prøve seg frem. Det som er fint med å logge makroer er at du i teorien kan spise "hva du vil" samtidig som du går ned i vekt. Det vi i midlertid ser at om du velger "bra" mat er det lettere å holde appetitten i sjakk, samtidig som man har godt trøkk på treninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...