Gå til innhold

Er alcar lovlig i Norge?


vixit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva legger du i "Lovlig" ?

Lovlig som i at du ikke vil kunne straffeforfølges ved bruk/innførelse ? Det er det hundre prosent sikkert ikke.

Eller lovlig som i at det verste du risikerer ved å forsøke å bestille det er at tollvesenet returnerer varene og du taper pengene ? Dette kommer an på hvor høyt innholdet av virkestoff er, men stoffet i seg selv er ikke ULOVLIG.

På tide at folk begynner å begripe at det er en -viss- juridisk forskjell mellom kokain og vitaminer som har litt for høyt innhold i forhold til stupide norske regler på dette punktet.

De aller aller fleste kosttilskudd som selges på kontinentet men ikke i Norge er "Ulovlige" i Norge, i den forstand at de ikke selges her, men du vil ikke få onkel politi på døra om du bruker det, og mesteparten av dette kan du ta med deg inn i landet om du reiser selv, men av en eller annen idiotisk grunn får man ikke lenger lov til å bestille.

Jeg bruker det "Ulovlige" vitamintilskuddet Animal Pak så og si året rundt, og nei: Jeg føler meg ikke som Walter White av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...