vixit Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Noen som vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBro Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hva legger du i "Lovlig" ? Lovlig som i at du ikke vil kunne straffeforfølges ved bruk/innførelse ? Det er det hundre prosent sikkert ikke. Eller lovlig som i at det verste du risikerer ved å forsøke å bestille det er at tollvesenet returnerer varene og du taper pengene ? Dette kommer an på hvor høyt innholdet av virkestoff er, men stoffet i seg selv er ikke ULOVLIG. På tide at folk begynner å begripe at det er en -viss- juridisk forskjell mellom kokain og vitaminer som har litt for høyt innhold i forhold til stupide norske regler på dette punktet. De aller aller fleste kosttilskudd som selges på kontinentet men ikke i Norge er "Ulovlige" i Norge, i den forstand at de ikke selges her, men du vil ikke få onkel politi på døra om du bruker det, og mesteparten av dette kan du ta med deg inn i landet om du reiser selv, men av en eller annen idiotisk grunn får man ikke lenger lov til å bestille. Jeg bruker det "Ulovlige" vitamintilskuddet Animal Pak så og si året rundt, og nei: Jeg føler meg ikke som Walter White av den grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixit Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Spørsmålet var vel mer rettet mot at tollvesenet returnerer det . Tenkte på denne http://m.iherb.com/Primaforce-Alcar-Acetyl-L-Carnitine-Unflavored-Powder-250-g/58657 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.