Gå til innhold

Protein pannekaker fra fitnessbutikk


Livsgladfitess

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg har et lite spørsmål. Jeg har nylig gått ned 30kg og spiser veldig sunt og trener regelmessig. Jeg kjøpte meg nettopp protein pannekaker fra self, også lurer jeg på vil disse gjøre at jeg legger på meg eller kan det hjelpe i å bygge muskler? Jeg prøver å få abs over hele magen, trur du disse pannekakene vil hjelpe eller ødelegge? Setter utrolig stor pris på svar! 
Mvh Martine pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Protein pannekaker er en grei måte å få i seg proteiner på så om det er 144 kalorier i en porsjon tror jeg ikke du skal være redd for å legge på deg. Kalorier inn vs kalorier ut er fint å ha i bakhodet. Visst du skal ha abs så er det jo ikke om du spiser protein pannekaker eller ikke, det er mer om du spiser 4 eller om du spiser 30. Finn ut hva du trenger for dagen og plasser de inn i "planen" så skal det nok gå fint.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...