Gå til innhold

Tynnfeit...


StartingNow

Anbefalte innlegg

Hei,

Har etter siste sv.skap fått skikkelig utstående ribben på brystkassen. Som om alt underhudsfett bare har forflyttet seg ned på hoftene. Har ikke mye muskler er nok fettprosenten høy. 

Nå vet jeg rett og slett ikke helt hvordan jeg skal gripe det fatt..Ønsket er og bygge muskler og få fastere kropp. Jeg har en travel hverdag hvor jeg føler at jeg ikke får nok tid til trening, men det er vel en unnskyldning mange har..Er vel egentlig ustrukturert, liker ikke å trene styrke, men nå ser jeg at jeg virkelig trenger det!! Kostholdet er ikke noe å skryte av da jeg sjelden egentlig kjenner at jeg er sulten og av den grunn spiser for lite og ofte feil.

Det skal legges til at jeg har noen låsninger i ryggen som gjør at jeg fort overbelaster om jeg gjør gale øvelser (har vært hos kiropraktor).

Er 175 cm. og veier 61 kg.

 

Noen har/har hatt samme problem og vil dele sin treningserfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...