Alectos Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Vil gjerne høre hva dere synes om treningsprogrammet som er vedlagt? Jeg pleier å kjøre det med tabata intervaller, men ikke bare 20-10. Bytter på med alt fra 40 -30, 30-30, 30-10 osv.. Hva tenker dere er best i forhold til intervallene på dette? Hender også jeg kjører reps til jeg ikke orker mer i hver øvelse. Uansett hva jeg kjører så blir jeg dødssliten og kjenner det godt dagen derpå, trener derfor programmet annenhver dag. Bytter ut øvelser ca hver 5 - 6 uke. Kjører alt fra 4 - 6 runder med programmet. Har gått ned 12 kg siden januar, og kroppen og musklene har blitt mye mer definerte. Merker også stor forskjell på kondisjon/styrke. Er det noe jeg burde endre, gjøre om for videre fremgang? Åpen for tanker/ideer På roing bruker jeg en stol under så jeg ligger vannrett i lufta, på pullups bruker jeg turnringer på festene i taket. På dips henger jeg løst i luften og bruker også turnringer. Så om jeg skal få mer motstand på noen av de så må jeg gå over til vektvest eller noe. All trening gjennomføres hjemme i stua Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35793-hjemmetrening-hvordan-er-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Director Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Den 13.7.2016 at 15.50, Alectos skrev: Vil gjerne høre hva dere synes om treningsprogrammet som er vedlagt? Jeg pleier å kjøre det med tabata intervaller, men ikke bare 20-10. Bytter på med alt fra 40 -30, 30-30, 30-10 osv.. Hva tenker dere er best i forhold til intervallene på dette? Hender også jeg kjører reps til jeg ikke orker mer i hver øvelse. Uansett hva jeg kjører så blir jeg dødssliten og kjenner det godt dagen derpå, trener derfor programmet annenhver dag. Bytter ut øvelser ca hver 5 - 6 uke. Kjører alt fra 4 - 6 runder med programmet. Har gått ned 12 kg siden januar, og kroppen og musklene har blitt mye mer definerte. Merker også stor forskjell på kondisjon/styrke. Er det noe jeg burde endre, gjøre om for videre fremgang? Åpen for tanker/ideer På roing bruker jeg en stol under så jeg ligger vannrett i lufta, på pullups bruker jeg turnringer på festene i taket. På dips henger jeg løst i luften og bruker også turnringer. Så om jeg skal få mer motstand på noen av de så må jeg gå over til vektvest eller noe. All trening gjennomføres hjemme i stua Syns det ser bra ut, men er selv nybegynner... Er mest nysgjerrig på hvilken app du bruker jeg? =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35793-hjemmetrening-hvordan-er-dette/#findComment-1186906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alectos Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Bruker VT Suspension Veldig fornøyd med den, ikke funnet noen som jeg synes kan måle seg . Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35793-hjemmetrening-hvordan-er-dette/#findComment-1186995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.