Gå til innhold

Hvilke ankel/fot skader tar lengst tid å lege?


Rudsmoen

Anbefalte innlegg

Sitter her med en ankel/fot som har vært vond siden slutten av oktober i fjor og begynner å gå lei. Hadde før det vært ute med brudd i andre foten 7 måneder forut. Har trent med den vonde ankelen og håpet det ville forsvinne, noe det foreløpig ikke har gjort, men heller ikke blitt noe vondere. Nå sitter jeg her og tenker alt det verste om hvor lenge jeg må ta det rolig denne gangen for at det skal bli bra..

Men et spørsmål til dere som har litt peiling, hva er de verste fot/ankel skadene man kan få? Da tenker jeg ikke på de som gjør vondest, men på de som tar lengst tid å lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, det kan godt hende. Gikk jo å hinket på krykker i nesten 5 måneder av de sju, så det ble jo ikke normal gange. Men en annen ting med ankelen er at den er mye stivere/ minder bevegelig enn den andre da jeg prøver å vri innsiden innover, spesielt nederste del av foten/hælen. Men er det noen mulighet å få løst opp dette så det blir like bevegelig? 

IMG_0637.JPG

IMG_0640.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er foten som jeg har vondt i nå, venstre foten. har hatt et brudd i den også for to år siden. klarer ikke få den mer bøyd innover ved å bare bruke beina, men kan hjelpe til litt med hendene, men da gjør det vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...