Tina12 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er der nogen her der har opskrifen på dieten op til konkurencen. Jeg tænker på dieten atleter er på i dagene op til konkurensen. Hvor man ønsker at skylle mest mulig vand ud af kroppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Konkurransediett varierer fra person til person. Det finner ikke én enkelt oppskrift som alle bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina12 Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Den 17-04-2016 at 17.33, FrkHoel skrev: Konkurransediett varierer fra person til person. Det finner ikke én enkelt oppskrift som alle bruker. avhænger det så af hvor lavt fedtprocent man har eller hvordan vurderer man om man skal på vand diet eller ikke, Jeg skal stille op til bikini fitness og kunne godt tænke mig at få nogle råd o hvordan jeg skal forholde mig angående mad og rdrikke den sidste uge op til konkurensen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.