Gå til innhold

Søvnproblemer og hjertebank 2 uker etter for lite mat på lavkarbo :S


BR

Anbefalte innlegg

Jeg spiste etter ketolyse prinsipper i to uker, men fikk i meg alt for lite kalorier over en periode på 4 dager. I løpet av de dagene begynte jeg å våkne flere ganger om natten, og også våkne etter 5-6 timer og ikke få sove mer. La også merke til at at hjertet slo kraftigere. (la kun merke til dette om natten) For to uker siden begynte jeg å spise "normalt" igjen, men søvnproblemene, og hjertebanken er der fortsatt. Våkner lenge før klokken ringer om morgenen, og i helgene ligger jeg kanskje i sengen i 12 timer for å prøve å hente meg inn igjen på søvnen, men jeg våkner gjerne etter 5-6 timer, og ligger og halv sover resten. For det første føler jeg meg helt vrak i hverdagen, og for det andre kaster jeg bort halve helgen på å prøve å hente meg inn igjen. Er det noen som har opplevd lignende? Har vert hos legen å tatt blodprøver, men ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...