Frukvilhaug Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Heisann. Er en jente på 23 år, har trent styrke i cirka 2 år der jeg har dølgt faste program. Begynner å bli litt lei og har derfor den siste uken bare fokusert på øvelser jeg liker. Ønsker å sette sammen et 4 dagers program som jeg kan følge. Ønsker å fokusere på hele kroppen, mem spesielt rompe og mage. Ønsker å bli sterkere i knebøy, frontbøy, markløft, benkpress og chinups/pullups. Vil derfor at de skal være hovedfokuset, ønsker k tillegg å gå ned i fettprosent( vet at dette er svært vanskelig samtidig som en øker i styrke). Øvelser jeg ønsker å ha med er: knebøy, frontbøy, chinups/pullups, benkpress, skulderpress, markløft, rumenske markløft, ettbens rumenske markløft på step, bulgarske utfall, utfall, hipthrust, thrusters, nordic hamstrings, ghd glute ham raise, rygghev, roøvelser, mage, dips, biceps og triceps. Problemet mitt er bare hvilke øvelser som kan være på samme dag, hvor mange reps og serier de forskjellige dagene for å få både økt styrke og muskelvekst. Vet det er mye å be om men kn noen hjelpe meg å sette sammen et program?:) mvh frustrert frue Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35327-kan-noen-hjelpe-meg-%C3%A5-sette-sammen-et-program/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukvilhaug Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Frukvilhaug skrev: Heisann. Er en jente på 23 år, har trent styrke i cirka 2 år der jeg har dølgt faste program. Begynner å bli litt lei og har derfor den siste uken bare fokusert på øvelser jeg liker. Ønsker å sette sammen et 4 dagers program som jeg kan følge. Ønsker å fokusere på hele kroppen, mem spesielt rompe og mage. Ønsker å bli sterkere i knebøy, frontbøy, markløft, benkpress og chinups/pullups. Vil derfor at de skal være hovedfokuset, ønsker k tillegg å gå ned i fettprosent( vet at dette er svært vanskelig samtidig som en øker i styrke). Øvelser jeg ønsker å ha med er: knebøy, frontbøy, chinups/pullups, benkpress, skulderpress, markløft, rumenske markløft, ettbens rumenske markløft på step, bulgarske utfall, utfall, hipthrust, thrusters, nordic hamstrings, ghd glute ham raise, rygghev, roøvelser, mage, dips, biceps og triceps. Problemet mitt er bare hvilke øvelser som kan være på samme dag, hvor mange reps og serier de forskjellige dagene for å få både økt styrke og muskelvekst. Vet det er mye å be om men kn noen hjelpe meg å sette sammen et program?:) mvh frustrert frue Maksen min i knebøy er 75 kg, markløft 95 kg, benkpress 50 kg og chinpus klarer jeg 4x4 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35327-kan-noen-hjelpe-meg-%C3%A5-sette-sammen-et-program/#findComment-1178077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigeren Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hei, Ta en titt på 5/3/1 programmet til Jim Wendler. Enkelt, solid og gjennomtestet program som spinner rundt styrkeøkning i baseøvelsene du vil ha med. Hatt god fremgang med det tidligere Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35327-kan-noen-hjelpe-meg-%C3%A5-sette-sammen-et-program/#findComment-1178102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.