Gå til innhold

Kostholdsplan for hobby-mosjonist


Rawesome

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil noen her hjelpe meg med å lage en enkel matplan for meg som trener et par ganger i uken, og ønsker å overlate til kostholdet hvordan kroppen ser ut til sommeren? Ta kontakt på PM.

Ønsker ikke disse superdetaljerte matplanene hvor man skal veie kjøtt i rå tilstand, deretter stekt tilstand, og ha akkurat på grammet riktig mengde ris eller pasta, men heller noe som kan tillate meg f.eks. å spise hva jeg vil til lunsj og i helger (er generelt sunn, og husker ikke sist jeg spiste junkfood eller godteri egentlig).

Jeg spiste mye junkfood før, og ble feit. Den magen er ikke helt borte, men ønsker samtidig ikke å sulte meg, for jeg ønsker å beholde muskelmassen (proteiner), samtidig som jeg har energi i hverdagen og til å å trene (karbohydrater).

Resultatet ut i fra trening i et par år har ført meg til bedre form, og blant de bedre trente blant folk som går på gruppetimer f.eks., fra å være en som måtte gi opp før timen var ferdig. Nå når treningen i seg selv ikke gir resultater, velger jeg å restituere mer og fokusere mer på kostholdet, for jeg føler ikke noe behov for å bli noe større, særlig sterkere, eller bedre trent generelt. Nå ønsker jeg en definert kropp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...