Gå til innhold

Energiunderskudd


LiB

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg snakket med en av de flinke fitnessfolkene her inne, (Tror det var Kjetil) Jajja samme :p

I forhold til trening, vekt, høyde, alder osv skal jeg ligge på ca 2000 kcal for å holde vekten min.

Men vi fant ut at jeg skulle ligge på et underskudd på 500 kcal. Altså 1500.

Det har jeg fulgt veldig veldig veldig bra. Noen dager har jeg ligget på 1400.

Etter en uke (i går):

Jeg målte hele kroppen og hadde gått ned 1 cm på hvert ben og 2 cm i midjen.

Og gått opp 100 gram.

Egentlig skulle jeg gått ned 500 gram?

Kan noen se hva som er feil? Eller hva jeg kan gjøre anderledes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er feil, bortsett fra badevekta. Har du gått ned i cm på flere målesteder på en uke så har du hatt god framgang. Vektoppgangen kan likegodt skyldes at du har drukket litt mer vann, eller har mer mat i magesekken enn forrige gang du veide deg. Så stol aldri 100% på vekta alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok.

Jeg har hatt treningsforbud, så jeg trente torsdag, fredag og søndag. Styrke t og s.

Vet ikke om det kommer så fort jeg? :p Hehe.

Men godt å vite at det er riktig da.

Man mister jo litt motivasjon når man er sååå forsiktig med hva man spiser også går det ikke.

Men vet at det bare har gått en uke altså. Så er ikke stressa eller redd for at det ikke går eller fungerer.

Synes det bare var veldig rart.

Jeg testet en dag i sommer vekten før og etter do-besøk og da veide jeg 500 gram mindre etter. Hahahahaha :eek::p (UDIGG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister jo litt motivasjon når man er sååå forsiktig med hva man spiser også går det ikke.

Ta to glass rødvin før du legger deg i dag uten å drikke noe annet på kvelden, og så veier du deg igjen i morgen tidlig. Får nok motivasjonen tilbake ;)

Obs: Rådet over hjelper ikke langsiktig, kun på vekta dagen derpå :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta to glass rødvin før du legger deg i dag uten å drikke noe annet på kvelden, og så veier du deg igjen i morgen tidlig. Får nok motivasjonen tilbake ;)

Obs: Rådet over hjelper ikke langsiktig, kun på vekta dagen derpå :whistling:

nei nå har du sagt, skal rett hjem å drikke:p

edit: bare tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta to glass rødvin før du legger deg i dag uten å drikke noe annet på kvelden, og så veier du deg igjen i morgen tidlig. Får nok motivasjonen tilbake ;)

Obs: Rådet over hjelper ikke langsiktig, kun på vekta dagen derpå :whistling:

Haha. Jeg tror på langsiktig forandring og hard trening :wub: Hihi

(Men morsom og snill var du) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...