Gå til innhold

Markert


TreningsDude12323

Anbefalte innlegg

Eg har trent en stund nå og har fått hjelp av andre som eg kjenner. De er ganske markert og stor. Merker framgang, blir større og sterkere. Men eg satser ikke på store armer, lår, legger osv. Bare sann at eg ikke blir for stor eller for liten.

Noen tips til å bli markert? Eller burde eg ikke tenke så mye på størrelsen og fortsette å trene sann at eg får mer og mer muskler?  

Endret av TreningsDude12323
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor markert du er bestemmer i stor grad av hvor mye fett du har på kroppen, i tillegg til muskelmasse. Desto mer muskler, desto mer markert på høyere fettprosent er du.

Om du er relativt nybegynner så ville jeg fokusert mest på å spise sunt og fornuftig, og trene fornuftig, så kommer resultatene med tiden.

Om du ønsker å bli mer markert så må du lavere i fettprosent. Da må kanskje spise litt mindre enn du gjør nå, eventuelt bevege deg mer i hverdagen slik at energiforburket ditt går opp og kroppen må hente energi fra fettlagrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor markert du er bestemmer i stor grad av hvor mye fett du har på kroppen, i tillegg til muskelmasse. Desto mer muskler, desto mer markert på høyere fettprosent er du.

Om du er relativt nybegynner så ville jeg fokusert mest på å spise sunt og fornuftig, og trene fornuftig, så kommer resultatene med tiden.

Om du ønsker å bli mer markert så må du lavere i fettprosent. Da må kanskje spise litt mindre enn du gjør nå, eventuelt bevege deg mer i hverdagen slik at energiforburket ditt går opp og kroppen må hente energi fra fettlagrene.

Tusen takk <3

Eg merker at magen og armene blir mer markert. Var bare bekymret for størrelsen av armene og sant. Tror ikke eg ville ha kledd meg med store armer, ihvertfall i klær. Derfor vil eg ha sann passe og markert. :p 

 

Endret av TreningsDude12323
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...