Gå til innhold

Spiser ikke nok? Går ikke ned


ani-dam

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, 

Jeg har i lengre tid prøvd å gå ned i vekt (skal kun ned 5-6 kg), men det er tydeligvis mye vanskeligere enn jeg trodde! Jeg startet å trene for 1-2 måneder siden, 6 dager i uka, hvorav 3 dager er det stryke (bein, mage, og full kropp) og resten av dagene blir det rolige kardioøkter + en treningsfri dag. Gjennomsnittlig på trening forbrenner jeg ca 600-700 kcal på styrkeøkter, og naturligvis mindre når det er rolig kardio. 

Jeg prøver å spise sunt, drikker ikke brus, ingen fastfood, av og til sjokolade (1-2 ganger i uken max). Jeg har prøvd å loggføre maten og telle kalorier og gjennomsnittlig spiser jeg ca 1200-1400 kcal per dag, og da er jeg stappmett! Har prøvd å få i mer mat, man da ender jeg bare opp med å være kvalmende mett. Kan dette være grunnen til at kroppen holder på vekta?  Jeg går hverken opp eller ned i vekt, skjønner at jeg kan miste fett og få muskler og derfor viser vekta ikke så mye forskjell, men jeg har også målt meg på kroppen og her ser jeg heller ingen endringer! 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser forskjellig type mat. frokost består som ofte av musli med cultura/biola, til lunsj er det salat med grønnsaker, fetaost osv. frukt ellers gjennom dagen(går mye i klementiner om dagen) til middag kan det være laks med grønnsaker og ris, eller kyllingfilet. noen ganger pasta. Prøvde nå med proteinshakes og litt div, men ingen resultat. Føler bare at motivasjonen bare forsvinner. 

Jeg har merket at jeg har blitt sterkere, øvelsene går jo lettere nå og jeg klarer å pushe mer, men ingen synlige resultater på selve kroppen og målene mine :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...