Jump to content

Marah

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Marah

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hei igjen... jeg har lest litt og skjønt at jeg må gjøre om kosten min drastisk skal jeg få resultater ... jeg skal liksom ligge på 1300 kcal, men er så å si rindt 1000 kcal hver eneste dag. Har med erfaring stagnert ofte... trener 4 dager i uken , mye på tredemølle med intervaller... og styrketrening. Jeg veier 63,3 og er 160 høy. tung benbygging. Dette spiser jeg.. frokost: havregryn med melk eller youhurt og bær til frokost, rugsprø knekkebrød med skinke og masse salat. Et galss melk og mye vann. lunch: kyllingfilet og salat... eller havregryn i melk med bær.. eller en smoothie av bær middag: alt mulig, men alltid salat... kjøttdeig, karbonade eller kylling.... snacks.: eple, youhurt, havregryn... spiser ikke ris,potet eller noe hvitt egentlig.... iforhold til treningen og kosten, da målet mitt er å gå ned 5 kg... hva anbefales i kostholdet? det ligger mest rundt magen min, og store armen.. mye muskler i ben og rompa kommer seg..hehe. Blir jo gjerne sånn at man går i vaner.. så nye tips ønskes gjerne 😌😀
  2. gjlr noen forandringer i kosten en periode,mbytt ut noe med noe annet f.eks. eller drikk shaker...
  3. åssen type mat spiser du da? du trener jo mye, så vanskelig å si på vekta. er vel strammere enn da du begynte å trene ?
  4. veldig interessant å lese svar, tusen takk. Ja jeg får høre at dette ikke er helt sunt, så får nok jobbe meg opp til litt mer. Ikke umulig dette (igjen) går i hodet på meg. Så det hjalp å få noen svar. Ha en super uke☺️ ps. 5-2 dieten prøvde jeg ifjor, og endte opp rett i bakken.. blei mer 5-5🙄 Nå spiser jeg iallefall riktig ig får mye næring. Så ikke farlig da om jeg sper på litt mer til frokost og lunch... Styrke trening program skal inn i rutinen min.. HELT KLART👍
  5. Hei. Jeg er 160 høy, og veier nå 64 kg. Var igang med diett og trening for to uker siden da jeg hadde oppholde i desember. Jeg sliter skikkelig med disse 5 kiloene ned. Holder meg til 1200 kcal sunn og riktig mat, har gått ned 0,5 på en uke. Men av tidligere erfaring er plutselig vekta enten bom stille, eller jeg har gått opp en eller to. Trener 4 dager i uken nå, og tatt i bruk tredemølla for alvor. idag kjørte jeg hard intervall på 50 min. Er tredemølla 3 dager i uken pluss dans en dag midt i blinken. Skal jeg få inn mer styrketrening sammen med kardiotreningwn? Er jo disse 5 kiloene jeg vil ned, men også være i form. Hva syns dere om 5-2 dietten? jeg spiser ikke brød,ris,pasta eller poteter. Proteinbrød er med i kosten min. men går i mye havregryn, bær og grønnsaker. Advice anyone. Jeg er også 34 år da, ikke like lett etter passerte 30. hehe😀😉👯💃🏻
×
×
  • Create New...