Sikh Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei,Jeg er 27 år, 158 cm høy og ca. 53 kg. Jeg har trent styrketrening siden jeg var 16 år, men det er i de senere årene at jeg har trent mest målbevisst. Jeg har oppnådd god styrke i enkelte øvelser (hang ups, dips og hip thrust), men sliter med styrken i baseløftene. Her føler jeg at jeg har stagnert og kommer ikke videre. Har forsåvidt stagnert i hang ups nå også, der jeg ikke har perset siden jeg tok 13 stk. januar 2015. Nå klarer jeg knapt komme opp i 11-12. Jeg har trent ca. 5-6 dager i uken med 3 beinøkter (tung, medium, lett) og to overkroppsøkter der ene har vært bryst og rygg og andre skuldre og armer. Noen ganger har jeg trent 3 overkroppsøkter, men har delt de samme muskelgruppene opp på 3 dager istedet for 2 I tillegg til at jeg må spise mer, noen tips til hvordan jeg kan legge opp treningen videre for å oppnå fremgang igjen? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35087-stagnering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.