Gå til innhold

Hva savner du ved dine treningsklær?


AM2

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter hva du savner eller setter pris på ved din treningsbekledning, primært rettet mot styrketrening. Dette kan innebære både overdel, underdel eller andre plagg/tilbehør du har på deg under styrketrening. Hensikten er at jeg ønsker i lys av en skoleoppgave å avdekke mangler hos treningsbekledningen til 2XU, hovedssaklig for å styrke deres kjerneprodukt som er basert på teknisk bekledning av god kvalitet.

Selv bruker jeg Rehband sin thermal shorts ettersom stoffet neopren sørger for at det er god varme til hofte, lysk og lår.

Gjerne kommenter hva du setter pris på eller savner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Håper oppgaven din går fint, men jeg må personlig meddele at jeg merker så og si intet forskjell på om jeg bruker såkalte "kompresjonsklær", treningstrøyer eller joggebuksa/tskjortefilla som er noen år gammel. Jeg har nøyaktig like god driv og opplever like god styrke på trening. Føler disse klærne selger mer ideen om en god trening, framfor faktiske forskjeller. Men det er mine 2 cent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...