Gå til innhold

Grønnsakscravjngs


Libulas

Anbefalte innlegg

Hei! Har merka noe rart i det siste og det er hvor mye jeg craver grønnsaker og da hovedsaklig rå tomater, gulrøtter og hele paprika. Har aldri vært noen grønnsaksperson tidligere, og nesten kasta opp i kjeften av å spise blomkål og brokkoli men nå sluker jeg de med middagen. I matpakka putter jeg alltid 2 sværegulrøtter og masse tomat og paprika, knasker gjerne på gulrøtter og heletomater imens jeg smører den. Blei flinkere til å spise grønnsakene mine pga jeg visste dette var gunstig i et variert kosthold når man driver med mye styrke og er aktiv. Er det kanskje slik at jeg har vendt meg til grønnsaker av å spise mer av de? Har noen peiling på cravings og prøver kroppen min å si meg no eller skal jeg bare fortsette å munche veggiesene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...