Libulas Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hei! Har merka noe rart i det siste og det er hvor mye jeg craver grønnsaker og da hovedsaklig rå tomater, gulrøtter og hele paprika. Har aldri vært noen grønnsaksperson tidligere, og nesten kasta opp i kjeften av å spise blomkål og brokkoli men nå sluker jeg de med middagen. I matpakka putter jeg alltid 2 sværegulrøtter og masse tomat og paprika, knasker gjerne på gulrøtter og heletomater imens jeg smører den. Blei flinkere til å spise grønnsakene mine pga jeg visste dette var gunstig i et variert kosthold når man driver med mye styrke og er aktiv. Er det kanskje slik at jeg har vendt meg til grønnsaker av å spise mer av de? Har noen peiling på cravings og prøver kroppen min å si meg no eller skal jeg bare fortsette å munche veggiesene mine? Ldruglit 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34646-gr%C3%B8nnsakscravjngs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.