Engelien Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 Hei! Kan du med god erfaring gi tilbakemelding på mitt nye program? Jeg har Ectomorph type kropp, tynn og lang. Erfaring: Trent styrke i 4 år. Av og på. Faller alltid tilbake til en slappfisk kropp. Har tidligere kjørt bl.a "Fyrstikkprogrammet" av Kjetil Åmdal. Jeg ønsker et program jeg kan gjennomføre på 1 time. Jeg er glad i basisøvelser Men jeg trenger tilbakemelding her! Noe som børr byttes ut eller flettes inn? Gutt 25 år 189cm høy 80kg Day 1: Push 4 x 6-8 – Millitær Press 3 x 6-8 – Floor press m/ manualer 2 x 5 – Sidehev 3 x 8 – Dips m/vekt Day 2: Pull 3 x 8 — Deadlift 2 x 10 – Barbell Row 2 x 8 — Romaskin/ bredt grep. 3 x 6-8 – Pull Ups m/ vekt Day 3: Legs + Abs 4 x 6-8 – Knebøy 2 x 10 — Bulgarsk utfall 3 x 8 — Straight-Leg Deadlift Ab wheel Rollout/ Planken Siter
Therese Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 Kan anbefale å ha høyere frekvens per muskelgruppe, feks helkroppsprogram Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.