Gå til innhold

Hjelp til valg av proteintilskudd


lolcopter

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, mann, trener styrke 3 ganger i uka. Målet er ikke å bli så stor som mulig, men noe muskelvekst hadde vært greit.

Først vil jeg forsikre dere om at jeg allerede har lest mye om hvordan å få progresjon i selve treningen og hvordan man bygger muskelmasse rent praktisk. Men her er greia... jeg vet jeg får for lite protein og jeg klarer ikke å spise nok. Jeg trenger proteintilskudd. Jeg har aldri tatt det før.

Men som dere sikkert vet kryr Internett av diverse bullshit suplementer som mest sannsynlig har like stor effekt som å ta multivitamin. Når det er sagt, hva ville du ha anbefalt meg konkret av proteintilskudd? (Merke, pris etc...)

Hvis du har funnet et proteintilskudd som du merker gir deg effekt og du har gått på det en stund setter jeg veldig pris på en anbefaling.

Dere som vet mye om proteintilskudd, men ikke bruker det eller har mer enn 3 uker erfaring med det, don't bother hehe (ikke ta det personlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til info: du går ikke på proteintilskudd/pulver. Det er ikke noe vidundermiddel som deg noen stor effekt, det er noe du tar som supplement til kosten.

Btw bør du gjøre et søk på "proteinpulver" i søkefeltet øverst til høyre - det er allerede skrevet et utall tråder om emnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Hei du. Primært er det tunfisk og kylling som er saken, sekundært proteinpulver. Så langt strekker mi. Kompetanse seg. Hvilket pulver som er best, vet jeg ikke. Men lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt er ikke proteinpulver noe en "går på", ei heller avgjørende for progresjon

Hvor mye protein er nok VS hvor mye protein får du i deg? (Hva er din vekt?)

En kan rimelig enkelt dekke proteinbehovet sitt gjennom mat.

Først vil jeg forsikre dere om at jeg allerede har lest mye om hvordan å få progresjon i selve treningen og hvordan man bygger muskelmasse rent praktisk.

Jeg ønsker ikke en debatt om hvor vidt man trenger proteintilskudd eller ikke. Jeg ønsker heller ikke å diskutere hvordan man kan få i seg nok proteiner uten proteintilskudd. Hadde jeg hatt slike spørsmål hadde jeg heller laget en egen tråd for det. Prøv å les hva jeg spør om...

Mengden proteintilskudd må jeg evt kalkulere når den tid kommer. Matinntaket mitt er ikke det samme hver dag. Spiser jeg mye proteiner gjennom mat trenger jeg ikke like mye tilskudd og vice versa.

Jeg veier 76kg hvis det har noe som helst å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker ikke en debatt om hvor vidt man trenger proteintilskudd eller ikke. Jeg ønsker heller ikke å diskutere hvordan man kan få i seg nok proteiner uten proteintilskudd. Hadde jeg hatt slike spørsmål hadde jeg heller laget en egen tråd for det. Prøv å les hva jeg spør om...

Mengden proteintilskudd må jeg evt kalkulere når den tid kommer. Matinntaket mitt er ikke det samme hver dag. Spiser jeg mye proteiner gjennom mat trenger jeg ikke like mye tilskudd og vice versa.

Jeg veier 76kg hvis det har noe som helst å si...

http://www.norkost.no/products/activate-elite-gold-isolat-3000g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...