Gå til innhold

Endre kostholdet, Legge til, .. forslag


morten

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tenkte jeg skulle høre litt hva dere andre synes om spisemåten min. Jeg får alltid høre 'Jeg tror ikke det er noen andre som spiser sånn som du gjør' ... Så da prøver jeg og slå to fluer i en smekk.

Frokost 2-3 timer før trening, shake etter trening, måltid 1-2 timer etter trening, måltid 1-3 timer senere, måltid 0-3 timer senere(hvis det ble kombinert).

Jeg spiser nå sånn som det her:

http://www.pdfonline.com/convert-pdf-to-html/DocStorage/deb87040cd0a47f8b996d21e30b23a55/styrkedager_utenstyrke_restday_KOMBINERT_vektmaaling_18_01_2012.htm

Januar: 10: 'hviledag' Mandag/1xuka

Januar 9: skulder/hofteøkt/fysioterapi: Onsdag, Fredag, Søndag/3xuka

Januar 8: Styrketrening: Tirsdag, Torsdag, Lørdag/3xuka

Jeg trener for tiden starting strength med en sykkel økt på 35 min/125-150BPM. Før kjørte jeg 2x35min, 1x40min/155-16bpm med 3-4 styrkeøkter i uka med det programmet her: fitnessbloggen.no/intensitet-og-volum-gir-best-resultat/ .

Vekta har variert mellom 59.7-61.6 siden oktober til nå i dag.Jeg la til 200 kcal 2 uker siden Og forrige onsdag veide jeg 60.6. Så jeg regner det som at jeg vedlikeholder/har et lite minus/har et lite overskudd. ..Så da legger jeg til 500 kcal.

Hva synes dere om fett:protein:karbo ratioen både daglig og i hvert måltid?

Hvordan skulle jeg spist hvis jeg hadde fulgt periodisk faste feks? :p

Jeg skulle også lagt til 500 kalorier, og jeg tenker 15% fett og 75% karbohydrater.

Noen inspill?

..Light weight ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen mer erfarne bør komme med innspill på selve kostholdet ditt, tenker jeg :)

Men en ting vil jeg si; Husk å spis utifra hvordan du selv trives, og gjør hva som føles best for deg! Du skal drite langt i om noen mener du har et rart kosthold :) Jeg får også samme kommentar som du får, og det ganske så ofte! :D

Moro hvordan det er så rart å spise sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mer erfarne bør komme med innspill på selve kostholdet ditt, tenker jeg :)

Men en ting vil jeg si; Husk å spis utifra hvordan du selv trives, og gjør hva som føles best for deg! Du skal drite langt i om noen mener du har et rart kosthold :) Jeg får også samme kommentar som du får, og det ganske så ofte! :D

Moro hvordan det er så rart å spise sunt ;)

Hvordan jeg selv trives? føles best for meg? ...Nei det vet jeg ikke hva er :p

Jeg bryr meg ikke om hva folk synes, Men jeg vil høre hva folk mener om sammensetningen osv.. ikke hva du absolutt personlig mener om det, Men det skader ikke og få høre det og da..

Tja, Det er jo ut ifra hvem du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...