Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satt akkurat funderte over dette, var lei av å sitte se bort på det fine skisenteret 2km unna, og kjøpte meg alpinski i går. Moderne stuff, sist jeg sto på ski fantes ikke sånt " carving - utstyr" i ordboka ei heller i sportsbutikken.

Så leser jeg denne som absolutt påpeker at alpint også må sees på som trening.

Og joda, jeg klarte 2,5 timer i går, da silte svetten bra, melkesyra var ti lå ta å føle på, blodsmaken satt godt i kjeften, og jeg måtte krabbe inn i bilen. Legger til at jeg var aktiv alpinist i mine barne og ungdomsår, og at teknikken derfor satt forbløffende bra.

I morra blir det en 2,5 times treningsøkt i Hafjell...:)

Å ha fjerna nærmere 20kg kroppsvekt siste 4mnd, og nærmere 30 totalt hjalp også VELDIG på motivasjonen, jeg må innrømme det...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3383-alpint-er-ogs%C3%A5-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det jeg EGENTLIG mente si med postinga mi, er at enhver bør finne trening man syns er MORRO.

Jeg ELSKER jobbe i skogen ( ! ) med motorsag ( !! ) og gjør dette så ofte jeg kan.

Da går det unna i 120, og når jeg til sist krabber meg hjem, er jeg så ferdig at jeg nesten må bæres inn.

Det går ifølge undersøkelser helt fint å forbrenne nesten 450Kcal pr time og jeg gir meg ALDRI fordi jeg ikke " gidder mer " men alltid fordi jeg " ikke klarer mer " eller ikke har mer tid.

Det hadde jeg ALDRI fått til i et treningsstudio....

Ja, det jeg EGENTLIG mente si med postinga mi, er at enhver bør finne trening man syns er MORRO.

Jeg ELSKER jobbe i skogen ( ! ) med motorsag ( !! ) og gjør dette så ofte jeg kan.

Da går det unna i 120, og når jeg til sist krabber meg hjem, er jeg så ferdig at jeg nesten må bæres inn.

Det går ifølge undersøkelser helt fint å forbrenne nesten 450Kcal pr time og jeg gir meg ALDRI fordi jeg ikke " gidder mer " men alltid fordi jeg " ikke klarer mer " eller ikke har mer tid.

Det hadde jeg ALDRI fått til i et treningsstudio....

helt klart. Gjør man noe man liker så gir man litt mer og man går ikke lei så fort:) Det er det jevne som drar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...