Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får starte først med "the basics":

Alder: 25

"Høyde": 170

Vekt 74

Trener nå 3 ganger i uken med fullkropp på ca 1 time. Har trent rimelig strukturert i 1 år nå og har hatt greie økninger.

Har tidligere ligget på ca 3000 kcal daglig da jeg trente 5ggr i uken(phat), men gikk nå ned til 2500(treningsdag) og 2000(hviledag) og går nå i underskudd for å få hugget frem litt muskler.

Ser det fornuftig ut? Jeg øker i både styrke og volum så kan egentlig ikke klage, men syntes selv det ser litt lavt ut. :)

Logger alt i lifesum.

Ligger på ca:

Protein: 200g

Fett 60-90g

Karb: Resten

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33546-er-jeg-helt-p%C3%A5-jordet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får starte først med "the basics":

Ligger på ca:

Protein: 200g

Fett 60-90g

Karb: Resten

Så lenge du føler deg pigg, ikke sulten, og ikke mer sliten enn før så ser det jo greit ut! Men du kan jo forsøke å øke på kcal og se hva som skjer - for om du kan spise 2500+ hver dag og likevel oppnå det samme, så er jo det klart å foretrekke. :)

Ellers trenger du nok ikke mer enn 2x kv i protein så cirkus 150g protein, 1x kv i fett = runder av til 75, og resten i karbs =)

Så lenge du føler deg pigg, ikke sulten, og ikke mer sliten enn før så ser det jo greit ut! Men du kan jo forsøke å øke på kcal og se hva som skjer - for om du kan spise 2500+ hver dag og likevel oppnå det samme, så er jo det klart å foretrekke. :)

Ellers trenger du nok ikke mer enn 2x kv i protein så cirkus 150g protein, 1x kv i fett = runder av til 75, og resten i karbs =)

Spiser ganske mye protein av den enkle grunn at jeg er veldig glad i kjøtt, egg og diverse kombinasjoner av kesam/cottage cheese :)

Holder meg til det jeg følger nå, så får vi heller se når jeg stagnerer.

Vurdere å føre en logg også..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...