Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 23, 190 cm høy å ca 76 kg, en stund siden jeg veide meg så er ikke helt sikker.

Har passe muskuløs kropp. Ønsker mer styrke, volum og litt utholdenhet.

Markløft= 3x6, 110kg

Knebøy=3x6, 100kg

Benkpress=3x6, 80,85,85kg

Har bare lest litt at det kan være lurt å træne vær muskelgruppe minst 2 ganger i uken for best økning.

Å lurte på om noen har prøvd lignende program. Burge jeg har mer eller mindre pause? flere eller mindre rep/set? eller bytte noen øvelser? Har bare satt opp noe jeg så for meg funker etter hva jeg har lest litt om på nett :)

Det fins mange programmer som kan funke, og jeg syns dette ser ganske fornuftig ut :)

Eneste kommentaren er at det kan være lurt å gjøre markløft før biceps. Liker ikke helt tanken på å kjøre heavy mark med sliten biceps, tenker at det kan øke faren for en skade rundt albuen. Har selv fått en mindre skade i triceps før etter å ha kjørt den helt ut med isolasjonsøvelser og så avsluttet økta med strakmark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...