Gå til innhold

BCAA gikk ut på dato 11/14 - spiselig?


Friera

Anbefalte innlegg

Jeg fant en gammel BCAA-boks i skapet som jeg har glemt. Jeg er fattig student, så har i grunn lyst til å spise den opp. Problemet er at den gikk ut 11/14. Allerede spist et par scoops, uten å merke noe til at jeg blir dårlig. Men mister den virkningen tror dere? Er tross alt pulver, så sliter litt med å forstå at den faktisk kan gå ut på dato. :p

*førsteverdensproblematikk, føler jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten å egentlig ha noe mer peiling enn deg vil jeg tro den er helt fin :) På den typen ting pleier best før datoen bare å handle om at smaken "viskes ut", og det verste som kan skje ellers tipper jeg er at den mister effekten som du sier. Tviler på at du blir syk av det hvertfall :)

Kanskje den får dobbel effekt for alt jeg vet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å egentlig ha noe mer peiling enn deg vil jeg tro den er helt fin :) På den typen ting pleier best før datoen bare å handle om at smaken "viskes ut", og det verste som kan skje ellers tipper jeg er at den mister effekten som du sier. Tviler på at du blir syk av det hvertfall :)

Kanskje den får dobbel effekt for alt jeg vet :p

Hahaha dobbel effekt. :D

Men man vet aldri. ;) Aldri gått på BCAA før, så er i grunn nysgjerrig om det faktisk har en effekt. Er såpass mye snakk om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...