Gå til innhold

Inferno 2012..?


Gamla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fått deg billett nå da..?:p

Jeg har ikke fått meg billett ennå, nei. Billettservice krevde visst at jeg måtte få billetten tilsendt i posten, og det rekker jeg ikke før festivalen. Men jeg kjøper festivalpass på hotellet i morgen. De snikene hadde klart å lure inn minst ett band jeg har lyst til å se, hver dag. :p I morgen befinner jeg meg sannsynligvis på Victoria i de sene kveldstimer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått meg billett ennå, nei. Billettservice krevde visst at jeg måtte få billetten tilsendt i posten, og det rekker jeg ikke før festivalen. Men jeg kjøper festivalpass på hotellet i morgen. De snikene hadde klart å lure inn minst ett band jeg har lyst til å se, hver dag. :p I morgen befinner jeg meg sannsynligvis på Victoria i de sene kveldstimer. ;)

Jeg er sikkert all over the place:P hehe Får se hvor andre skal i løpet av kvelden også, tenker jeg.. Lettere når det er på Rockefeller..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...