Gå til innhold

Vekstang, vektskiver, hantler, doorgym etc. ønsker kjøpt. Oslo-Drammen


Becksn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker å kjøpe:

- Vekstang (til bøy, mark og benk)

- Vektskiver

- Hantler og vekter

- Treningsbenk

- Gummistrikk

- Stang til pull-ups/chins (doorgym)

Kan hente på strekningen Oslo-Drammen.

Alt av interesse!!

Jeg har hva du trenger. Enkelt stativ, Powerline fra Mobech, som egner seg for benk og bøy, enkel benk med justerbar vinkel, Weider Pro 150 tc, stenger og gummierte vektskiver fra Mobech(25mm, ikke olympisk) 2 x 20, 2 x 15, 2 x 10, 4 x 5, og 4 x 2,5 kg mener jeg. Har også en pull-up revolution justerbar strikk. Mulig jeg også har stenger for hantler med løse skiver.

Har også stativ for vekskivene som følger med.

Har funnet det frem for å legge det på finn.no, men ting tar tid. Er det interessant skal jeg komme opp med god pris tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hva du trenger. Enkelt stativ, Powerline fra Mobech, som egner seg for benk og bøy, enkel benk med justerbar vinkel, Weider Pro 150 tc, stenger og gummierte vektskiver fra Mobech(25mm, ikke olympisk) 2 x 20, 2 x 15, 2 x 10, 4 x 5, og 4 x 2,5 kg mener jeg. Har også en pull-up revolution justerbar strikk. Mulig jeg også har stenger for hantler med løse skiver.

Har også stativ for vekskivene som følger med.

Har funnet det frem for å legge det på finn.no, men ting tar tid. Er det interessant skal jeg komme opp med god pris tror jeg.

Takk for svar!

Er veldig interessert i å se bilder når det er klart, og hva en evt. pakkepris vil være. Så langt har jeg funnet ut at alt jeg trenger koster 5700 kr nytt på Sportsmaster. Da brukes de samme vektskivene på både vektstanga og hantlene (mao ikke olympisk stang). Da er det vektskiver på tilsammen 90 kg og såpass må jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, dette er hva jeg har:

Weider Pro 150 tc benk

[ATTACH]161746[/ATTACH]

Gummierte vektskiver. 2 x 20, 2 x 15, 2 x 10, 4 x 5, 4 x 2,5 og 4 x 1,25 kg

2 stk hantel stenger, 1 stk, lang stang.

Dette stativet, men i en utgave med små sikkerhetsstoppere i tillegg.

art-3035-1221053807000349_2.jpg

Også et stk. stativ for vekskivene av denne typen:

art-3074-375000349_2.jpg

Strikk finner jeg ikke.

Ca nypris:

Skivene og 2 meter stangen 3500,-

Hantelstenger, 4 x 5, 4 x 2,5, 4 x 1,25 kg skiver 1250,-.

Benk 990,-

Knebøystativ 2300,-

Skivestativ 698,-

Jeg tenkte meg 4000,-?

post-20834-14441001448686_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en door gym, ekstremt lite brukt. :p Opprinnelig kjøpt for utenlandsbruk, men dørkarmene der var for små til at den funket.

Kan knipse bilder og sjekke pris i morgen, hvis det holder?

Takk, men jeg har allerede fått tak i en doorgym nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er hva jeg har:

Weider Pro 150 tc benk

[ATTACH]161746[/ATTACH]

Gummierte vektskiver. 2 x 20, 2 x 15, 2 x 10, 4 x 5, 4 x 2,5 og 4 x 1,25 kg

2 stk hantel stenger, 1 stk, lang stang.

Dette stativet, men i en utgave med små sikkerhetsstoppere i tillegg.

art-3035-1221053807000349_2.jpg

Også et stk. stativ for vekskivene av denne typen:

art-3074-375000349_2.jpg

Strikk finner jeg ikke.

Ca nypris:

Skivene og 2 meter stangen 3500,-

Hantelstenger, 4 x 5, 4 x 2,5, 4 x 1,25 kg skiver 1250,-.

Benk 990,-

Knebøystativ 2300,-

Skivestativ 698,-

Jeg tenkte meg 4000,-?

Selger du det kun som en "pakke" eller er du villig til å dele opp? Jeg har f.eks. ikke plass til skivestativet. Og jeg er i utgangspunktet på utkikk etter en litt annen variant av knebøyracket. Jeg ønsker bl.a. å ha mulighet for å sette på sikring.

Er det justeringsmuligheter på setet på benken?

Skjønner hvis du vil selges alt samlet altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sete på benken står fast, men har fungert bra til benkpress uansett.

Går fint å dele opp noe.

Benk 500,-

Bareskiver og stenger med eller uten stativ 3000,-

Beklager sent svar!

Hvis du fortsatt har benken, så vil jeg gjerne kjøpe den. Skal til Drammen på lørdag, men vet ikke helt når enda.. Passer det evt. den dagen?

Kunne også tenkt med de to hantelstangene + noen av vektskivene (2 x 1,25kg, 2 x 2,5 kg, og muligens de to på 20 kg). Hva skal du evt. ha for det? Hvis du er villig til å begynne å dele opp vektskivene da....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar!

Hvis du fortsatt har benken, så vil jeg gjerne kjøpe den. Skal til Drammen på lørdag, men vet ikke helt når enda.. Passer det evt. den dagen?

Kunne også tenkt med de to hantelstangene + noen av vektskivene (2 x 1,25kg, 2 x 2,5 kg, og muligens de to på 20 kg). Hva skal du evt. ha for det? Hvis du er villig til å begynne å dele opp vektskivene da....:)

Sorry for at jeg er treig, litt skjer litt mye om dagen.

Jeg har benken forsatt. Vektskivene selger jeg bare samlet, men om du er interessert kan du få med en koffert med samme type hantelstenger og 18kg vektskiver for 250,-

8806778273822_1073650_1_18241_jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...