Gå til innhold

Er det noen som kan tenke seg en liten hund?


Deportista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har bare bodd hos oss i 2 uker (fra hun ble bragt inn på shelteret), men går fint i bånd (hehe ikke veldig stort problem om hun skulle trekke litt med den str), ellers så kan hun 'sitt' etter få rep, sitter og ser på når du spiser, men verken sikler, eller bjeffer, holder på å lære henne 'gå og legg deg' og hun begynner å forstå (så mye at hun ved kommandoen legger hodet på fanget mitt og gir meg 'blikket' :)) Hun virker fint sosialisert med barn og det meste egentlig. En hyggelig dame fra Fredrikstad som har henvendt seg, men fortsatt usikkert :)

Veldig 'enkel' å ha med å gjøre. Legger henne på kjøkkenet om natten og da sover hun til du står opp hehe men vi har jo fortsatt 'hvetebrødsdager' da (du vet de 2 første ukene hvor alle hunder viser seg fra sin beste side, men observerer)

Klørne var superlange og jeg fikk hjelp til å klippe de da hun kaver for å slippe, men biter aldri. Kloklipping vil nok måtte trenes på. Ligger i bur i bilen uten problem. Veldig streetsmart og klarer seg i møte med store, eller sinte hunder :) veldig glad i å sitte på fanget, men spør om lov først :) glad i mat, ikke kresen. Vet ikke om hun er sterilisert, men hun er ihvertfall ikke drektig (fikk vetten til å sjekke) ;)

Høres ut som den hunden de fleste vil ha! Men du får bare ta kontakt om jeg er noen kandidat :) Rebecca har snakket godt for seg og har nok milevis med mer erfaring hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for interessen! Virker som det ikke skal bli så vanskelig å finne et godt hjem til frøkna :) nå ble jeg glad :)

Må ta kontakt igjen med hun som henvendt seg først, samt en til fra fac'en. Uansett, jeg gir blaffen i køordning, eller om jeg fornærmer noen, den jeg føler passer best til hunden får den, det er det eneste 'riktige' når vi snakker om levende vesener.

Vil takke dere så mye igjen, det rører meg at dere engasjerer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må visst si fra meg dette :p

Typen er på dårlig humør og sa nei så da lar jeg noen andre få muligheten så får jeg fortsette å godgjøre han mens jeg leter etter neste mulighet til å skaffe hund :)

Send meg gjerne en melding dersom dere bestemmer dere for en hund senere. Det krise i Spania nå og flere hunder enn noensinne står og venter på en eier....hundene blir sjekket for evt. Sykdommer, rabiesvaksinert og chippet før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg gjerne en melding dersom dere bestemmer dere for en hund senere. Det krise i Spania nå og flere hunder enn noensinne står og venter på en eier....hundene blir sjekket for evt. Sykdommer, rabiesvaksinert og chippet før avreise.

Det kommer jeg nok til å gjøre :)

Er det noen hjemmeside for plassen du hjelper til på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være FITNESBLOGGEN har jeg nå funnet noen fantastiske mennesker som kan tilby lykketrollet et godt hjem. Hun som henvendte seg først tar henne på prøve. I tillegg har jeg en flott fyr her på bloggen dersom de ikke skulle finne kjemien.

Tusen tusen tak for deres engasjement. Jeg blir helt rørt og hadde ikke trodd jeg skulle kunne komme borti så mange flotte hundeforeldre
:)

Dersom det fortsatt er noen som kan tenke seg en omplasseringshund står jeg mer enn gjerne til tjeneste. Jeg har kontakt med en norsk dame her nede som driver et lite shelter (ca. 10 hunder) hvor hun har masse tid til de og vet hva som passer den enkelte. Hun sender jevnlig til Norge og er på facebook slik at dere kan se hvordan forholdene og hundene er
:)
Det er ikke 'problemhunder' som blir sendt til Norge, men hunder hvor eierne rett og slett har gått lei....som regel er de meget godt sosialiserte og ekstremt takknemmelige hunder å ha med å gjøre når de får være en del av en familie
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være FITNESBLOGGEN har jeg nå funnet noen fantastiske mennesker som kan tilby lykketrollet et godt hjem. Hun som henvendte seg først tar henne på prøve. I tillegg har jeg en flott fyr her på bloggen dersom de ikke skulle finne kjemien.

Tusen tusen tak for deres engasjement. Jeg blir helt rørt og hadde ikke trodd jeg skulle kunne komme borti så mange flotte hundeforeldre
:)

Dersom det fortsatt er noen som kan tenke seg en omplasseringshund står jeg mer enn gjerne til tjeneste. Jeg har kontakt med en norsk dame her nede som driver et lite shelter (ca. 10 hunder) hvor hun har masse tid til de og vet hva som passer den enkelte. Hun sender jevnlig til Norge og er på facebook slik at dere kan se hvordan forholdene og hundene er
:)
Det er ikke 'problemhunder' som blir sendt til Norge, men hunder hvor eierne rett og slett har gått lei....som regel er de meget godt sosialiserte og ekstremt takknemmelige hunder å ha med å gjøre når de får være en del av en familie
:)

Har nå begynt å "følge deg" så jeg finner dge når jeg får overtalt mannebeinet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...