Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Håper noen vil svare meg her! Er ei jente på 21 år, nybegynner, men vil endre livsstil. Driver med annen idrett ved siden av 2-3 ganger i uka. Blir vel ikke for mye trening om jeg i tillegg begynner på dette treningsprogrammet, eller? Håper noen med mer erfaring eller som vet litt, kan hjelpe meg! Hva bør jeg gjøre annerledes? Ønsker et så effektivt program som mulig, da jeg ikke har all verden av tid.

Økt 1 styrke

Oppvarming/aktivering

- tøye hofteleddsbøyerne

- superdog

- glute bridge

Hoveddel (med vekter)

- knebøy 3x6-8reps

- glute bridge 3x6-8reps

- amerikanske markløft 3x9-12reps (har ikke vektstang, så blir med håndvekter. Funker det?)

- bulgarske utfall 3x9-12reps

- quadruped hip extension 3x12-15reps

Økt 2 utholdenhet

- 4x4 intervalljogging ute

Burde jeg ta styrke 3 ganger i uken og fokusere på det, eller styrke 2x og løpe 1x i uka?

Tenkte også variere litt med å bytte noen av øvelsene med planken, pushups, situps... Kanskje også variere øktene, og bytte det ut med 7minute workout (om folk har hørt om det). Jeg tenker å trene hjemme så har ikke apparater, bortsett fra håndvekter.

Håper på hjelp!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33297-hjelp-med-treningsprogram-nybegynner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...